Nou heb inmiddels het sapphire bord binnen gekregen, ik heb niet voor de witte uitvoering gekozen omdat die helaas niet uit kwam met mijn systeem (kaart met dubbele koeler waardoor ik geen normale pci aansluiting meer over had, en geen parralel aansluiting, en door dat ik geen pci meer had kon ik er ook geen losse parralel kaart in zetten) Dus na lang wikken en wegen en vooral veel balen heb ik voor de adv versie gekozen. Vol goede verwachtingen ben ik na het installeren gaan overklokken, ik kwam in eerste instantie niet verder dan van 200 naar 214 met een multiplier van 11. Aangezien op verschillende forums deze borden beklend staan als overklokkers snapte ik er helemaal niets van. Uiteindelijk een bios-update gedaan en draait nu met de boxed-koeler (wacht nog op mijn andere koeler) op 279 x 11 = 3069mhz op een tempratuur van idle 43 graden. Dit zijn de eerste indrukken van het moederbord..
Ik weet dat dit niet het juiste topic is voor dit verhaal, maar het ging lekker door op de vraag hier boven, vandaar!! Mocht er belangstelling zijn naar meer informatie over dit moederbord wil ik met goedkeuring van de SU`s best een revieuw schrijven over dit bord...
__________________ Vicious Circle..??? What The Fuck...!!!!!
Mod Projectname: Chronic Disorder... |