Los bericht bekijken
Oud 3-01-2007, 16:36   #6 (permalink)
Koradhil

Koradhil's schermafbeelding

Standaard

@Stievius: Dan moet je maar meedoen aan TBCL, of het Belgisch Kampioenschap opzetten
Wat betreft het aankomende NKCM, ik hoop dat er wat zal veranderen wat betreft de stemprocedure. Hoewel ik respect heb voor de uitslag van vorig jaar, ben ik niet echt positief over de stemprocedure van vorig jaar, waarbij men maar op 1 casemod mocht stemmen. Bij TBLC mochten bezoekers een rangorde opgeven, waarna alle punten bij elkaar werden opgeteld. Zodoende waren de verschillen veel minder groot tussen de finalisten, maar de uiteindelijke uitslag was toch wel bevredigend (lees: correct kwa kwaliteit/originaliteit). Dit kwam ook doordat er een jury was, wiens stemmen dubbel telden (een zeer klein percentage ten opzichte van het aantal publieke stemmen, maar aangezien de stemmen van het publiek erg dicht bij elkaar lagen waren deze stemmen uiteindelijk toch doorslaggevend).
Just my 2 cents...

Owja, het is nog onzeker met welke mod ik mee ga doen, maar ik wil me sowieso ergens mee inschijven. Om ook nog ff wat weg te geven, Gemini part 2 komt er ook nog aan. Bigger & better this time (hint: Lian Li cube)
Koradhil is offline   Met citaat antwoorden