Los bericht bekijken
Oud 16-12-2006, 19:01   #116 (permalink)
MoodyBlues

Standaard

Bij mij werken ze als de beste die ik ooit gehad heb. Daar vallen meerdere Sennheisers onder (sowieso MX400, MX750) en de Sony MDR-EX71. De Sennheisers hadden voor traditionele oordopjes een heel goed geluid, maar begonnen bij mij na ongeveer een uur pijnlijk te zitten. De Sony was mijn eerste in-ear, waarvan de kwaliteit op zich goed te noemen was, maar al na een paar maanden had ik een kabelbreuk.

De Creative EP-630's heb ik nu ongeveer driekwart jaar en zijn werkelijk fantastisch. De drie maten rubbers zijn ideaal, aangezien de middelste bij mij nog te groot bleken te zijn. Qua geluidskwaliteit heb ik nog nooit betere gehoord in deze prijsklasse. Veel en toch goed gedoseerde bassen en helder hoog, zonder dat het pijnlijk voor het gehoor wordt. De kabel is erg soepel en lekker lang, al had ie van mij zo'n 30-40cm korter gemogen.

Laatst zat ik te denken om de Creative Zen Aurvana's te kopen, met dubbele speakerdrivers. Die blijken echter enorm tegen te vallen uit alle reviews die ik lees en de enige die duidelijk beter dan de EP-630 (of gelijksoortige) gevonden wordt is de Shure E4, maar daar begin ik niet aan met 250+ euro's.
MoodyBlues is offline   Met citaat antwoorden