Discussie: [CIP] Evolutionary
Los bericht bekijken
Oud 2-12-2006, 17:47   #14 (permalink)
waterkoud

Standaard

Ik zal het Sapphire logo zo meteen even resizen, Bill van Sapphire heeft maar meteen het grootste logo gegeven wat ie kon vinden en ik heb het zonder te controlreren gebruikt

Op een profiel na ( daar waar moederbord tray bevestigd gaat worden ) is het frame klaar. Vragen of het stevig is kan ik beantwoorden met ja. Volgens mij kun je er een olifant op laten zitten zonder dat het ding een krimp geeft. Straks nog even wat taperesten verwijderen.

@ jmw : Inderdaad maar twee slots, maar dat is eerlijk gezegd niet echt een probleem voor wat er in moet komen.

@ 666Robin666 : Ik denk niet dat ik de vormen die ik ga maken/ gebruiken in Sketchup kan maken, bovendien geef ik nog steeds de voorkeur aan potlood en papier. Ik denk dat als ik hier trouwens een plaatje post van hoe ik denk dat het gaat worden ik veel reakties ga krijgen als het er dan toch anders uitziet en dat er aan de orginele plannen nog veel zal veranderen weet ik nu al. Gaandeweg komen er ideeen bij en vallen er dingen af, dat weet ik wel van de vorige mod.