Hallo casemod vrienden..
Ik zal me maar even opnieuw voorstellen, in verband met mijn lange afwezigheid op 't forum.. Ik ga jullie verder niet vervelen met alle details omtrend mijn afwezigheid. Ook al zou je het graag willen weten het is allemaal redelijk prive en ingewikkeld.
Mijn naam is Toon a.k.a. Dummy XL... mijn leeftijd is 21 jaar oud, momenteel ben ik bezig met de opleiding 1e monteur sterkstroom techniek. wat ik verder wil qua opleidingen weet ik nog niet precies, dat houd in dat ik volgende week eens een kijkje ga nemen op de kunst acedemi te arnhem ( dat is tevens ook mijn woonplaats ) ik ben altijd redelijk bedreven geweest ( en nog ) in het prutsen aan computers althans het visuele aspect.. Qua software weet ik de weg wel te vinden maar ben zeker geen expert. Op andere gebieden mag ik me ook graag uitleven, auto's brommers, fietsen, woonkamers enz. enz.
Back to the point.. Ik vond het hoog tijd worden voor een nieuwe case mod.. heb nou meer dab een jaar met een plexi kast gedraaid en daar ben ik behoorlijk op uitgekeken.. Het is namelijk wel mooi zo'n doorzichtige kast met allerlij lampen, fans, lcd'tje en andere spannende toeters en bellen... Hij past niet echt in de woonkamer, als ik 'm aanzet maakt ie een hoop lawaai ( mede door de 8 fans die er in hangen ) en verder hoef ik de lamp ook niet aan te doen want een boek lezen bij mijn pc is heel goed te doen... Mijn nieuwe projectje zal dan ook een hele nieuwe wending krijgen, ik wil een strakke kast gaan maken die ik onder mijn versterker kan zetten zonder dat ie opvalt als pc... Ik ga hier dan ook een leuk topicje met foto'tjes van bijhouden..
Dat was 'm wel weer.. wil je zien hoe mijn plexi kast er uit ziet check dan even mijn Galery.. Glad to be back!!!
__________________ I've got a chip in my head... What's your excuse??? |