Na het 'falen' van mij eerste 2 casemods ben ik toch maar gaan denken om het nu eens serrieus aan te pakken.
Hierbij presenteer ik de nieuwe plannen voor....
Het plan:
Het bouwen van een case, gebaseerd (alweer) op het alluminium thema als matteriaal.
Daarnaast is het tema bij de case Nero & bianco (black & white). De case zit qua uiterlijk er redelijk simpel uit. Zo bestaat de case gewoon uit een kubus. De kleur van de kast word hoogglans zwart, en berlichting zal bestaan uit sound sensetive witte neon, en leds die dmv plexiglas de fans gaan verlichten, de fans zullen dus zelf geen led bevatten.
Het idee is is om de voeding onderin te plaatsen, en de kabels voor cd-drives e.d. door het frame te laten lopen. We gaan dus een voeding binnen 2 uurtjes zijn garantie laten vervallen! Het window zal bestaan uit een rechthoek waar 2 hoeken af zijn (links boven, rechts onder) en zal voorzien worden van transparant plexie. Fans worden geplaatst op 120mm, front 1x, back 1x, top 2x, bodem 1x.
Voor de bodem heb ik een appart idee, een soort van verhoging/opzetstuk wat zelf nog is voorzien van neon, Dit zal dus inhouden dat de case fan in de bodem een boost krijgt van de grond.
Artwork
Op het moment bruisen de ideeën in mn hoofd, en ik ga zometeen pen, potlood en papier te hand nemen en alles uittekenen.
Voor de rechts side panel heb ik misschien het ide eom de tekst Nero&Bianca te laten drukken op het alluminium, of evt. uit te zagen en ook te voorzien van plexi.
Update soon!
**note: eerste 2 casemods gefaald door probleempjes**