Voordat ik begin aan deze CiP moet ik jullie iets bekennen. Hoewel ik al een jaar of 5 in de casemodding-scene zit, heb ik nog nooit een echte casemod gemaakt. Wel vele kleine modjes, zoals het bouwen van een baybus, spuiten van een kast, het zagen van een window, meshen van een voeding of inbouwen van waterkoeling.
Nooit had ik echter genoeg tijd, zin of geld om iets helemaal af te maken. Daar gaat nu hopelijk verandering in komen, ik heb al behoorlijk concrete plannen in mijn hoofd van wat ik ga maken.
De naam
In eerste instantie wilde ik mijn mod Angerfist noemen, omdat ik een window in de vorm van een vuist in mijn oude kast wilde maken. De laatste tijd heb ik echter flink na zitten denken over het thema waarmee ik de mod af wilde werken - dat stond namelijk nog niet vast, alleen de basisvormen en de indeling had ik al duidelijk uitgetekend.
Omdat ik erg gek ben op industriele thema's, zoals je tegenkomt in games als Stalker en Half-Life, heb ik besloten dat ik mijn mod ook in die stijl ga doen. Ik heb al wat ideetjes met kettingen, tandwielen en dat soort dingen in mijn hoofd

Een pakkende naam die bij dit thema past, was ook snel gevonden: ik kwam namelijk de CD
Industrial Demolition tegen in mijn verzameling. Niet alleen dekt deze naam de ideeen volledig die ik in mijn hoofd heb, ook is hij uitgegeven door mijn favoriete platenlabel, The Third Movement. Redenen genoeg dus om deze naamswijziging door te voeren.
De ingrediënten
Voor deze mod heb ik op het moment de volgende onderdelen liggen/in bestelling:
1x
Lian-Li PC-7077B - Een zwarte aluminium bigtower die erg op de PC-70 lijkt, maar waarvan de voorkant bijna helemaal uit 5,25" bays bestaat. Net als bij de CM Stacker ja, maar deze kast was al eerder op de markt dan de Stacker

1 x
Tagan Easycon U15 580W - Sterk, stabiel, modulair en voorzien van een 120 mm-fan. Dat waren de wensen die ik had aan de voeding voor mijn systeem en dit exemplaar voldeed daar aan.
1x
HWLabs BlackIce GT Stealth 360 - Een radiator met plaats voor drie 120mm fans.
1x
Innovatek HPPS Plus - Gebaseerd op de bekende Eheim 1046 pomp, met het grote verschil dat deze pomp op 12V werkt in plaats van 230V. Een stuk handiger dus voor gebruik in een PC.
Verder moeten er nog 6 LED-fans in komen (2 intake, 3 outtake en 1 in de voeding) en gaat er een hoop aluminium plaat in verwerkt worden
De plannen
* HDD-rack bouwen voor de onderste 6 bays, met ruimte voor maximaal 8 schijven.
* Radiator bovenin bouwen met ACRyan Radgrillz.
* Custom front laten maken mbv
Frontplatten Designer.
* Aluminium platen aan de binnenkant, om het moederbord af te scheiden van de overige hardware.
* Alle overbodige ventilatie-openingen (bodem, achterkant) afdekken met aluminium platen.
* Witte LED-verlichting aanbrengen. (status-LED's, fans)
* Mooie voetjes maken uit aluminium.
Updates Update 1: gat voor de radiator Update 2: witte LED-fans Update 3: laagbolkopschroef met binnenzeskant, RVS Update 4: montagehoeken van RVS Update 5: het subframe is klaar!