Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Wolff Heb je het buigen met een gewone huis, tuin en keuken fohn gedaan? |
Het licht er maar net aan wat je een "gewone huis, tuin en keuken fohn" noemt

Hij kan (met dit mondstuk) rond de 650'C worden dus hij is niet echt geschikt om haren mee te föhnen, maar wel idiaal om printjes mee uit te solderen en om bijv. plexiglas te buigen.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Wolff kun je niet een gelijkwaardige moter kopen bij een electronica of modelbouw winkel |
Ik denk dat je nergens zo'n soort motortje kunt vinden aangezien het een CM fan is, en je meestal ook geen losse onderdelen daarvan kunt kopen afgezien dan van een complete cross flow fan. verder kan ik wel natuurlijk een ander type motortje nemen, nadeel daarvan is alleen dat die meer ruimte in bestalg nemen en dat ze geen signaal uitlezing hebben (RPM) niet dat ik dat nodig heb maar het is natuurlijk wel leuk :P
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Wolff Heb je al een idee waar je het scherm gaat plaatsen? |
Waarscheinlijk komt hij niet in deze casemod maar in een volgend project (licht nog op de tekentafel

)
Gr Chatlie en bedankt voor de opmerkingen !