Los bericht bekijken
Oud 3-09-2006, 15:09   #29 (permalink)
Wolgarnaal

Standaard

(Bewust) Socket A (een oude 1800+) zonder koeler, deed niks. Beetje overklokken, deed niks, veel overklokken en F@H draaien voor 10 minuten, de knal en zwarte plekken van je leven (der zat een putje in m'n plafond).

Nieuwe PC in elkaar steken, alles werkt, Windows installeren en ondertussen moederbordje met alles erop in de case steken. Vastschroeven, uitglijden met de schroevendraaier, moederbord had 2 trasistoren en een halve northbridge minder. Uiteindelijk alleen mobo en HDD kapot (nuja, enkele clusters waren kapot, windows wou dus niet meer installeren).

Voeding ontploft toen ik gewoon de stekker erin stak, ze stond wel aan.
De voeding die ik terug kreeg van de RMA (zelfde voeding dus) is in brand gevlogen, moederbord was kapot, CPU was nog heel, graka kapot maar de fan van de koeler was gesmolten.
Ge'RMA'ed, en toen net ging de groothandel waar ik het had gekocht failliet, nooit meer wat van gehoord (graka was een 6800 Ultra, moederbord een high end MSI, in totaal meer dan 700 euro excl BTW).

Router kapotgeslagen uit frustratie (was niet zo hard bedoeld, ik wou em alleen maar beter laten werken).

Nog wel meer, maar niet zo spectaculair of echt dom...
Wolgarnaal is offline   Met citaat antwoorden