Los bericht bekijken
Oud 1-09-2006, 21:49   #23 (permalink)
Woezie

Standaard

Komtie dan

Mmm pc van me moeder is wat traag... ff wat ram adden... hej, het past niet! *RAM*RAM* Wtf?! wat zijn dat voor piepjes alsie opstart?! ff opnieuw... aaarg! M'nn moeder kreeg toen mijn pc

Even m'n floppy cable vervangen voor een rounded... zo, strom erop: wtf, alle fans beginnen te knipperen?! omdraaien, darn doet geen ruk... na halfuur weer wel gelukkig :P

Even alle cables sleeven... zo, kabels er weer in! wtf?! doet het niet! Na uur weer wel vaag genoeg

Met testvoeding: zo, even cdromspeler aansluiten of de voeding werkt... jep hij werkt*trekt cdromspeler weer los zonder voeding uit te zetten* Bwam cdromspeler naar de neut...

Toen ik 12 was: Windows even opnieuw installeren... Zo, formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan... formatteren, nu opnieuw opstarten... druk op een toets om uw computer vanaf de cd op te starten*drukt op toets* weer formatteren? nou ja dan...
Uiteindelijk computer weggedaan en nieuwe gekocht :P

Juj! CCFL's! even zwaardgevecht doen... wtf, dingen gaan roken?!

Vrij rampzalig.