Kleine update, ik ben net even bezig geweest om het zijpaneel wat bij te veilen. Ook heb ik nog wat gewerkt met plexiglas helaas is dit gebroken
pics 
Misschien kennen sommige van jullie dit wel, dus dat ding waar je voeding in moet voor de lian-li kast. Ik was van plan hem te gaan maken van uv blauw plexiglas voor extra glow.

Even aftekenen

Hier heb ik de buitenkant uitgezaagt.
wordt vervolgd! 
Het veilen van het zijpaneel. Wat vinden jullie ervan? Nog verder veilen of is het nu goed? Uiteraard heb ik weer netjes afgetaped, vond het nergens opslaan dat ik zou bezuinigen op afplaktape. Ik tape gewoon altijd alles in behalve de verhoging

Sweet or not? Het lijkt weer of het niet goed is afgewerkt maar dat valt wel mee in het echt. Wel moeten we weer ff wat doen aan de lijmresten. En me window kan ook wel weer is ff een oplap beurt gebruiken

Ik hoop dat ik binnenkort pics kan laten zien met de case onder uv licht. Ik weet zeker dat het dan allemaal ook weer een stuk mooier is

Ik wil nog de mobotray ook gaan poleisten voor wat meer bling bling daarover wil ik een plaatje uv blauw plexiglas doen. Ik ben benieuwd of dit een beetje mooi word.
Morgen kan ik de spiegel op gaan halen die ik heb bestelt, moet alleen nog kijken of voetbal wel of niet doorgaat. Glashandel is tot 12 uur open en moet morgen om kwart voor 9 alweer op het voetbalveld staan
Pff dat was me, me dagje wel zeg eerste dag op casejunkies ging niet echt lekker

net ook weer lekkere dikke blunder door het openen van nieuwe thread ipv plaatsen nieuwe update :P Maar ja hopelijk gaat het morgen wat beter