Los bericht bekijken
Oud 25-08-2006, 12:26   #43 (permalink)
N!ck.nl

Standaard

dit is meer een soort van tekst update maarja

Ik ben een tijdje niet met de casemod bezig geweest omdat mijn werk nogal veel tijd vrat maar in die tijd is het weer heel naar vervelend gaan doen warm koud warm koud en laat mijn case er nu net niet helemaal tegen kunnen wat blijkt het zijn geen aluminium profielen maar staal -_- maarja daar zit nu een laagje roest op maar mensen getreur niet volgende week ga ik naar HAARLEM! naar een kamaraat van mij het mooie ervan is is dat zijn vader een workshop heeft met veel apperatuur waar wij alleen over kunnen dromen! ik heb ook via die vader aluminium besteld 2 mm alu 1x1 meter 12 euro ik kan daar ook mooi mijn alu form geven het probleem is nu eigelijk dat ik warschijnelijk mijn foto camera niet me kan nemen aangezien die kloten batterijen erin geen stroom opnemen ik ga nog een paar keer testen maar ik weet het nog niet zeker!

Verder ben ik over de koelling van de bawls rack gaan denken en ik denk mischien dat het toch peliet elementen worden toch vraag ik me af, Worden ze zelf koud of gaat dat via airflow aangezien ik op wikipedia heb gekeken over peltier elementen. En daar zeiden ze dat het met warmte temaken had dus als iemand het voor mij kan uitleggen of tekeken :P (hou van tekeningen) dan zou dat fijn zijn!

Dus mensen tot volgende week met de updates dan ben ik LIVE @ haarlem en ik zal kijken hoe ik foto's kan maken maar die zullen er zeker komen ik heb altijd mijn mobiel nog maarja ik sluit nu af want dit begint nu al een hele lange outro teworden
N!ck.nl is offline   Met citaat antwoorden