De kwaliteit van de shirts twijfel ik niet aan. Wat betreft bedrukking, we hebben keuze uit het domweg erop printen van een plaatje (zonder opstartkosten) wat niet zo superdegelijk is, maar wel kleurrijke designs mogelijk maakt. De kleuren hiervan vervagen na verloop van tijd (...)
Verder biedt de fabrikant zogenaamd 'plot printen' aan, hierbij komt een gekleurde laag op het shirt, zoals -als ik het goed begrijp- ook bij de huidige generatie crewshirts aan de orde is. Nadeel van de plot techniek is dat er maar 1 of twee kleuren mogelijk zijn, zonder verloop. Als ik de crewshirts bekijk lijkt me dat geen probleem eigenlijk, die zien er prima uit zoals ze zijn. Bovendien is deze methode wel erg duurzaam, en er zijn ook geen opstartkosten voor nodig.
Derde mogelijkheid die aangeboden wordt is offset printen, maar dat heeft als nadelen dat het 3 tot 4 weken opstarttijd kost en er komen dan opstartkosten bij (minstens 60 eur

. De fabrikant zegt daar zelf bovendien al van dat offset printen alleen zinnig is bij opdrachten van meer dan 50 stuks. Dat soort volumes is voor ons niet aan de orde denk ik.