Los bericht bekijken
Oud 19-08-2006, 17:06   #4 (permalink)
Carpento

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tukkerpride
Policy? Persoonlijk heb ik deze nog nooit gelezen zelfs niet ingekeken. Deze zijn vaak te lang naar mijn mening en ik vind ook dat deze kort maar krachtig moet!
Niet te veel regels, maar alles kort samengevat en duidelijk onderbrengen in hoofdstukjes!

De reden voor dat ik de policy nooit lees is dat ik me wel weet te gedragen op de forums en de regels op de meeste forums toch het zelfde zijn.
Daarin tegen merk ik wel dat veel mensen deze regels niet kennen en daar erger ik me eigenlijk wel aan. Denk hierbij aan het dubbel posten (niet editten van de posts) en het geen gebruik maken van leestekens/hoofdletters!
Je geeft dus aan dat je policies _nooit_ leest omdat ze _vaak_ te lang zijn. In dat geval zou het ons dus ook niet helpen om een kortere policy op te stellen

Het is hoe dan ook zinvol om een policy toch te lezen, op CaseJunkies bijvoorbeeld vanwege de maximale afbeeldingsgrootte. Het is dan ook zonde als een grote lap tekst niet gelezen wordt omdat het eigenlijk te veel van het goede is. Ik ben daarom ook op zoek naar een nieuwe balans. Daarbij is je reactie dus erg zinvol