Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door tukkerpride Goed te zuipen zeker dat Bawls, waar smaakt het na  .
Maar inderdaad mooi systeem die buizen van de bouwmarkt, was dit zelf ook van plan, maar wist nog niet of ik het met aluminium ging doen of met hout. Ik zie dat jij enthousiast bent over het aluminium en de popnagel tang dus lijkt me een strak plan, had geen zin om iets te kopen om schroefdraad mee te kunnen tappen!
Over die aluminum platen, ja die zijn wel te koop in de zelfde bouwmarkt alleen wel prijzig dacht ik! Ik zat ook al een alternatief te bedenken, misschien hout en mooi afwerken dat weer schuren of nog een laagje plamuur voor het echte strakke werk! Maar als je een oude koelkast/vriezer weet te staan zou je misschien daar de platen kunnen halen en die omdraaien, dat is toch ook gewoon normaal metaal?
Zou je een foto kunnen maken van hoe dat werkt met die popnagels als dit niet te veel gevraagd is natuurlijk :P. Dan kan ik is gaan denken wat ik ga doen. |
[offtopic]
Hoe werkt het? Dat dacht ik dus ook, eigenlijk is het nog simpeler dan het lijkt. Ik heb voor het gemak toch maar wat plaatjes erbij gedaan omdat ik niet zo goed dingen kan uitleggen.
Men pakt een popnageltang en een popnagel als slachtoffer. Men schuift de popnagel IN de VOORKANT van de popnageltang. LET OP: Men schuift het lange DUNNE gedeelte in de popnageltang. Dus niet het dikke KORTE gedeelte!
Daarna stopt men de uit de popnageltang resterende gedeelte door de desbetreffende gaten van de 2 stukken metaal. Men knijpt de popnageltang dicht totdat deze popnagel met een (niet al te zachte) klap breekt. Meestal gebeurt dit niet meteen bij de eerste keer knijpen, meestal bij de tweede keer. Na de eerste keer moet je de popnageltang dan ook weer even wat verder om de popnagel heen duwen.
Nu ook verkrijgbaar met plaatjes!
De popnageltang (hierboven), zie rechts de punt.
De popnagel (hierboven), het dunne lange gedeelte schuift men in de punt van de popnageltang. Volg daarna verder de gebruiksaanwijzing hierboven.
[/offtopic]
Mooie case, kan ik nog net niet zeggen. Interessant idee wel! KEEP UP THE GOOD WORK!
EDIT: Na wat kleuren als een kind in paint

, kreeg ik het volgende ter bijlage van mij handleiding POPNAGELEN!

(Je zou er wel een tutorial mee kunnen beginnen :P )

[/img]