Zozo ZO! mensen het is er weer tijd voor

na een tijdje pauze begin ik maar weer eens.. en uitgerekend op de dag van de hittegolf

ik zal het even professioneel aanpakken
*pakts een flesje bawls*

(bewaard na drome 13

)
History
Naja ik ben nick 17 jaartjes oud ik was altijd op lanparty's geintresseert in casemodding maar ik was er nog nooit echt bekend me. Sinds mijn eerste lanparty XXlan heb ik verscheidende pc kasten gezien die aardig vet eruitzagen qua neon enz enz.. toen ben ik op drome 12: Shifting gears een premod kast gekocht

en dacht er helemaal stoer me tezijn tot dat ik na een tijdje er achterkwam dat premods eigelijk de lelijkste dingen zijn!

*neemt een slokje bawls* dus ben ik toen begonnen aan mijn Cursed Case die je verder op deze site mischien wel gezien had. Maardus ging ik naar drome 13 ik kreeg best veel positiefe comment over mijn Cursed Case maar zelf was ik er nogal teleurgesteld over aangezien ik de afwerking en het totaal niet super vond. En toen zag ik dat Koradhil tegen mij prate op dc++ toen hebben we wat gebabbelt en elkaars pc kast gezien. Toen ik eenmaal zijn kast in het echt zag vloog er een idee door mijn hoofd heen voor deze kast

ook zal dit mijn eerste kast zijn die ik helemaal 100% van aluminium profiel tot einde opzoubouwen dus geen goedkope 7,50 euro kastjes modden
Het idee
Op drome 13 dus nadat ik met Koradhil had gepraat had ik wat ideeen met hem uitgewisselt, En dit kwam er uit wat ik er toen inwou maken
* Front window/Side window/Top window/ mischien nog een andere side window
* 6 gaten boven op de kast waar 6 bawls flesjes in passen. in de kast zelf genoeg 120mm van's om de flesjes tot een verlengde tijd koel tehouden!
dit was tot dan het lijstje maar die blijft natuurlijk groeien
en nu de foto's

De schets

qua vorm lijkt hij wel een beetje op meerdere kasten hier op het forum maar ik beloof je hij zal er totaal anders uitzien dan wat hier op het forum staat!

De aluminium profielen... toen ze nog heel waren

jammer genoeg beetje veel zon in het beeld maarja kijk er doorheen

Het aller eerste werk van de casemod gedaan

de eerste profiel gezaagt op 46 cm

heerlijk gevoel zon nieuwe casebouwen

Ondertussen een lekker deuntje op mijn psp die ik ook op dit giga vette forum gekocht heb

Casejunkies i ow you one!

Dit was het totale werk van vandaag aangezien de warmte mij dode en ik (gelukkig) tot het einde van mijn alu kwam dus morgen even nieuwe kopen
Till now

updates promiced