Even een soortement van kickje.
In het kader van helderheid en transparantie (oh, I like it !) wil ik nog even terugkoppelen wat er so far met de input uit dit topic gebeurd is. Tenminste, er is concreet niet veel veranderd, omdat we als crew van mening zijn dat ideeën prima in
Casemod Junkies uitgewisseld kunnen worden, daar zal dus effectief ook niets aan veranderen.
Naar aanleiding van dit topic ben ik achter de schermen bezig gegaan met een uitgebreide revisie van de CM FAQ. De oude FAQ bood buiten een gedeelte over spuitwerk weinig meerwaarde ten opzichte van bestaande tutorials. Aangezien er in de tutorials al erg veel onderwerpen qua casemodding behandeld zijn hebben we besloten tot een iets andere opzet. de 'Casemod Junkies FAQ' heeft een naamsverandering ondergaan naar 'Casemod Junkies Tutorials en FAQ's' en biedt nu een overzicht van alle beschikbare tutorials op CaseJunkies.
Voor het oude gedeelte over het spuiten van je behuizing wordt nu nog verwezen naar de oude FAQ, daar moet op niet al te lange termijn ook een tutorial over beschikbaar komen. Op de korte termijn staat er nog een tutorial kabelmanagement te wachten.
De
nieuwe FAQ vind je bovenaan de topiclijst in
Casemod Junkies. Voor mensen die willen vergelijken met de oude versie: die vind je
heel anoniem ergens tussen de gewone topics verborgen.
Wat mij betreft is dit topic direct een prima plaats om op- en aanmerkingen betreffende de nieuwe FAQ te spuien