Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door soundeagle Maar waarom doe je dat plexieglas niet in 1 stuk? bespaart je een hoop zaagwerk. |
Het scheelt in ieder geval zeker in de zaagkosten (heb ik inmiddels al gedaan). maar de reden waarom ik dit niet doe is omdat je anders misschien de kleur (aan/uit status) van de naastgelegen fancontroller te zien krijgt, je krijgt dan misschien een rood groen kleurcombinatie die ik liever niet wil hebben

. ook moet ik ieder plexiglas plaatje mat maken d.m.v. aceton. op deze manier kun je het licht veel beter waarnemen.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Blackcrown Zeker nice! Nu wil ik natuurlijk ook nog zien of ie het doet. :P Zal wel heel netjes zijn. Je hebt iig goede tools te je beschikking! |
Ik zal kijken of ik er tegen die tijd een filmpje van kan posten. (voor de liefhebben heb ik nog wel een demo filmpje dat i een zeilboot tekent

)
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door bbbb Als ik nou een keer een autocad tekening maak, allu opstuur enz. Zouden jullie dan een keer tegen betaling kunnen frezen? Laat het even weten please :P |
Tegen betaling en in goed overleg moet er wel iets mogelijk zijn. (aldus de reactie van Jeroenotje en Crazydrake wat inhoud dat het wel mogelijk is

)
Dan over de graveermachine, het is inderdaad een über sexy ding

en erg handig voor luie mensen, probleempje is echter dat ik net te horen heb gekregen van bart dat hij de komende 3 weken op vakantie gaat. hij komt dan waarscheinlijk in de week van de vierdaagse terug en aangezien er in die week geen zinnig woord uit mij n bart komt gaat het dan ook waarscheinlijk niet lukken :P en daarna ga ik een maand naar Italïe, dus ik zal eventjes kijken wat ik kan regelen dat ik het plaatje toch kan frezen binnen die 3 weken ( en natuurlijk foto's posten :P)
En dan als laatste nog iets over de snelheidsregelaar + RPM mod, Het probleem is dat het printje dat ik gebruik de min schakelt i.p.v. de plus hierdoor werkt de RPM mod in de huidige staat niet. Maar Charl neemt hem mee naar huis en zal daar even gaan kijken wat hij eraan kan doen.
En natuurlijk bedankt voor de reakties

, hoewel ik nu wel het idee heb dat het in menig Nederlands huishouden blank staat van het kweil.. :/