<center>
Project: Gemini 
Gemini bij het NKCM 2006 (9e plaats)</center>
Twee weken voor de deadline van het NKCM 2006 besloot ik het project waarmee ik toen bezig was, Nimex, stil te zetten omdat ik die nooit voor het NKCM af zou hebben. Om toch mee te kunnen doen was diezelfde dag nog een 2e hands Yeong Yang cube case aangeschaft. In de bovenkant van de case bracht ik gaten voor een window, twee 120mm fans en een reservoir aan. Aangezien het een 2e hands case betrof moest eerst de verflaag worden verwijderd die de vorige eigenaar had aangebracht. Na vele uren schuren kon de case dan eindelijk in de grondverf worden gezet, om daarna te worden voorzien van drie lagen zwarte zijdeglans verf. Het voorpaneel werdt ook volledig geschuurd en het originele deurtje werdt verwijderd. Deze werdt vervangen door een plaat getint plexiglas, welke van de achterkant van een paar lagen zwarte hoogglans verf was voorzien. Dit resulteerde in een zeer strak spiegeleffect. Uit alluminium werdt een cover gemaakt voor het DVDRW station, de Aquaero met LCD scherm en de Aquastream controller. Een schakelaar om het DVDRW station te openen ontbreekt, maar door middel van een stukje software is de lade nu te openen en sluiten door gebruik van de toetsencombinatie CTRL-F8. Voor de waterkoeling werd gekozen voor een Black Ice Pro 2 radiator, aangezien voor een triple 120mm radiator geen plaats was. De koelblokken van het merk Scaro lichtten blauw op onder UV licht, evenals de gebruikte slangen. Via de ingebouwde Aquaero zijn temperaturen uit te lezen van het water, de hardeschijven, binnentemperatuur en omgevingstemperatuur. Deze waarden zijn via software te koppelen aan de frequentie van de pomp en het voltage van de vier 120mm ventilatoren.
<center>

Mij en mn pc.</center>