Discussie: [CiP] IceCat
Los bericht bekijken
Oud 1-06-2006, 21:00   #20 (permalink)
Azariel
Administrator

Azariel's schermafbeelding

Standaard

<center>
</center>

Update 4

Het heeft even geduurt, maar toch weer een update, of in iedergeval een begin van een update.

Rechter zijpaneel mod

Voor deze mod wordt de naam uit het rechter zijpaneel gehaald, maar met net een paar toevoegingen.
Allereerst zal uit het paneel de naam worden gedremeld "IceCat" Daarna zal erachter een plexiglas plaat komen (clear) ook hier de naam uitgezaagd. Hierdoor krijg je dus een verdikte rand van mat plexiglas met LEDs die erin worden gemaakt.. Daarachter komt vervolgens zwarte meshX. Het resultaat zou dan dus de naam moeten zijn waarvan de randen (binnenkant) blauw oplichten. Beetje vaag verhaal maar we zullen het resultaat wel zien.

Deze eerste update is een korte over het uitslijpen van de naam uit het aluminium zijpaneel.

Eerst natuurlijk netjes afplakken, In autocad weer een tekening gemaakt van hoe de letters eruit zouden moeten zien. Ze zijn vrij standaard geworden rechte hoeken, dit was deels omdat het ook voor mij mn eerste keer was dat ik mn dremeltje zou gaan gebruiken om iets te slijpen. Het begin:
<center>
</center>

Uiteindelijk was het volgende dus het resultaat, ik hoefde niet eens echt bij te schuren, alleen de hoekjes even. Er zitten alleen wel een paar kleine foutjes in bij de hoekjes waar ik iets te ver door ging met slijpen, maar dan praat ik over een milimeter ofzo, maar blijft toch jammer.
Het resultaat, ook ff terug op de kast gezet natuurlijk om te kijken hoe het er uitzag.
<center>

</center>

Dit was dus deel een van de update, volgende keer komt het plexi erachter, maar dat wordt dus eerst nog ff figuurzagen.
Iemand nog een goede suggestie hoe je het plexi goed aan het paneel kunt maken?