Los bericht bekijken
Oud 29-05-2006, 22:07   #1 (permalink)
Don Zalmrol

Standaard Kan sommigte oude games niet meer installeren.

Hallo,

Ik zit met een beu probleempje en ik denk dat ik niet de enige ben. Het probleem is dat ik sommigte games niet meer kan installeren. Het spel waar ik het meeste problemen mee heb is Red Alert 2 en Yuri's Revenge. Ik kan deze niet meer installeren. Ik denk dat mijn computer te modern is. Kent er iemand een soort emulator, programma om oude games ( bv games van voor 2000) opnieuw te kunnen installeren? Zoals je een soort programma hebt om Duke Nukem 3D terug te kunnen spelen ( JFDUKE3D namelijk) .

En ik al wat vanalles geprobeert. De cd op mijn HD te zetten, compatibel maken met xp, ... En toch wilt het nog steeds niet gaan. En nee de cd is niet kapot. Want bij een maat van me die nog een oude pc heeft staan, daar werkt alles perfect.

PS: De setup van RA2 wil nog niet eens laden op mijn pc. Er komt een fout code op.

PPS: Nu een ander klein vraagje buiten dit. Weet er iemand waar ik de nieuwsserverlist voor newsleecher kan afhalen van de Belgacom site?

Mijn PC specs zie je onder mijn "Tip van de dag" staan.

Alvast bedankt
Don Zalmrol is offline   Met citaat antwoorden