Welke van de 2 ????? Ik wil niet iedere keer voor een vraag een nieuwe topic aanmaken, dus vandaat dat ik ihet hier in mijn 1e topic vraag, aangezien het gaat voor mijn projectje.
Ik had zondag bij pcmodshop.nl 3 A.C. Ryan's blackfire4 Blue LED besteld en betaald echter hebben ze het niet op voorraad en voor onbekende tijd niet leverbaar, dus kwamen ze met een alternatief:
- Thermaltake Thunderblade 80mm Blue LED voor hetzelfde bedrag.
Wie heeft ervaring met de thunderblades en is het een groot verschil kwa kwaliteit/prijsverhouding.
Wat ik kan vinden is dat de thermaltake een ruime 1dB minder luid is, maar 2000rpm draait i.p.v. 2500rpm die de blackfire4 heeft. De aansluitmogelijkheden zijn hetzelfde.
En wat ik het belangrijkste vind, als ik de thunderblade aan een fancontroller hang en de rpm terugschroef, gaan dan de ledjes ook dimmen???? Want daarom wou ik de blackfire4 kopen.
Nog gelijk een ander vraagje, kan ik van 2 fans de rpm signaaldraden aan elkaar prikken en met 1 poort van de nxp 305 fancontroller, de rpm regelen? En de geldt dit ook voor de stroom?
Alvast Alweer Bedankt! |