Wat de bedoeling is van dit topic:
Naar aanleiding van een
voorstel van
[24/7]Buffalo willen ik een lijstje bij gaan houden met daarin ervaringen met mede-CaseJunkies wat betreft Recycle Junkies.
Iedereen kan hier zijn ervaringen delen met andere CaseJunkies. De ervaring leert dat het altijd nog prima verlopen is, maar we willen dit initiatief toch oppakken. Het is mogelijk om twee kanten op feedback te geven. Betaalt een koper altijd stipt ? Dat is best een pluim waard. Moet je lang op je geld wachten en kwam je daar in redelijkheid niet uit ? Dat kan ook gemeld worden hier. Verzendt een verkoper iets lekker stevig verpakt, houdt de verkoper zich aan zijn woord ? Een complimentje mag altijd.
Overigens, in de policy staat over Recycle Junkies:
"Aansprakelijkheid
CaseJunkies stelt zich niet aansprakelijk voor eventuele miskopen of fout gelopen transacties. Wij kunnen enkel de partijen in kwestie benaderen en eventueel als bemiddelaar werken. "
Dat geldt des te meer voor dit topic. CaseJunkies biedt met de Recycle Junkies een platform waar gehandeld kan worden, maar elke transactie gaat buiten de verantwoordelijkheid van CaseJunkies om. Dit topic is dan ook informatief maar zeker niet bindend.
Hoe gaat dit in z'n werk:
Post hier je ervaringen, maar doe dat wel op deze manier:
Positief/Neutraal/Negatief - Usernaam van de andere partij - Jouw usernaam - Korte beschrijving van de transactie.
Bijvoorbeeld:
Positief - Jamba - Carpento - CPU-koeler verkocht, prima verlopen, goede deal
Let op: je post zal verwijderd worden nadat de verstrekte gegevens in het tweede bericht van dit topic opgenomen zijn. In dat bericht zal ik alle verstrekte informatie opnemen.
Het is niet de bedoeling om mensen zwart te maken, en ik houd me het recht voor om feedback niet te plaatsen of om eerst navraag te doen bij de andere partij !
Ondanks het beschikbaar stellen van deze gegevens kan geen enkele partij (CaseJunkies noch Carpento noch de verstrekkers van feedback) verantwoordelijk worden gehouden voor geleden schade die op welke manier dan ook voort zou komen uit informatie verstrekt in dit topic. Aan dit topic kunnen geen rechten worden ontleend.