Zoals je had kunnen zien (waar waarschijnlijk niemand opgevallen was) is het slotje al weer een paar dagen van het topic, en dat betekent:
Update time !
Als eerste dit mysterieuze vormpje gezaagd.
Vervolgens dit stuk uit aluminium gehaald.
De achterzijde van de kast flink verzwakt door het hele stuk waar een fan gemount kon worden weg te halen. Dat stuk zat namelijk nogal veel hoogteverschil in, en dat is niet zo strak als ik wil.
De stevigheid die verloren gaat proberen we terug te krijgen door mysterieuze vorm nummer twee achterop het staal te lijmen, met tweecomponentenlijm kan dat muurvast, en dus ook lekker stevig. in een later stadium komt er aan de binnenzijde een zelfde extra laag.
De eerste vorm was bedoel om achterop de voeding te schroeven (hier overigens niet het definitieve exemplaar, maar een noname testding.
Het principe wat ik voor ogen had was hetzelfde als bij steeds meer kasten te vinden is, en recentelijk nog bij de review van de
XG Dragon case de revue passeerde.
De achterkant komt er dan dus ongeveer zo uit te zien.
Shot van het zijpaneel, intussen weer blank metaal, aangezien het spuitwerk niet naar mn zin was...
En zo wacht het front op verdere behandeling, maar eerst de achterkant maar eens afronden. Wat het front precies gaat worden weet ik nog niet. Aanvankelijk wilde ik een spiegel als front doen, maar na de Westcoast Mod van Neander is dat ook niet origineel meer. We zien nog wel...