<center>

</center>
Update 3 Fangrill Mod
Ik ben al een tijdje bezig geweest met het maken van een fan-grill voor de op de bovenste fan van m'n stacker. Deze natuurlijk ook weer in met het Thundercats logo. Alleen door tijdgebrek kwam die nooit af (moest alleen nog bevestigd worden op de kast)
Allereerst ff een nieuw onderdeeltje showen

Ik heb eindelijk mn Musketeer 2 opgehaald. Uiterlijk vind ik hem heel strak, practisch gezien heeft het weinig tot geen waarde

puur voor de "cool" factor dus.
<center>

</center>
Maarja het idee was dus om een fangrill te maken van plexiglas op de bovenzijde van de kast. Deze zou er dus bovenopliggen, een blackfire Fan eronder met blauwe leds en dan maar hopen dat het een mooi effect zou geven. Ik had eerst in Autocad het geheel al even getekend en geprint om te kijken of het wel goed paste en hoe het er ongeveer uit zou zien.
<center>

</center>
Daarna dus weer figuurzagen. In eerste instantie had ik het willen laten laseren, maar zoals al eerder gezegd kon dat niet meer, dus moest het worden gefiguurzaagd. Het enige probleem met zon klein ding was dat ik niet zon mooi plankje had om op te zagen zodat je mooi alle hoeken kunt maken. De oplossing...2 stukjes afval plexiglas waar ik mn ronde window uit had gemaakt
<center>

</center>
Na wat uitzagen en schuren kreeg ik het volgende resultaat. Dit was nog mooi helemaal glad. Na wat testen op de daadwerkelijke plek met de fan leek het me dat de kop niet goed genoeg naar voren kwam, dus heb ik alleen de kop later nog even mat geschuurd.
Eerst moest het oude kapje er nog vanaf, anders heeft zon plexi fangril natuurlijk geen effect. Dit bestond uit een aluminium kapje met aan de zijkant 2 strips om de fan te bevestigen en het geheel aan de kast te bevestigen (op het eerste plaatje ook zichtbaar). Na het bovenste kapje eraf te hebben geslepen hield ik zo heel mooi 2 beugels over om de fan mee te bevestigen.
<center>

</center>
Daarna was de kast zelf aan de beurt, netjes afplakken, aftekenen en gaatjes boren.
<center>

</center>
Het eerste beeld kwam er toen dus zo uit te zien (met imbusbouten natuurlijk).
Het jammere is nu nog dat het een vierkant gat is, dat ga ik in de toekomst nog ff fixen door met metaal er een rondje van te vormen, mooi afplamuren, schuren en de bovenkant opnieuw te spuiten. Maar dat komt later nog wel
<center>

</center>
Kast weer in elkaar, en een paar plaatjes van overdag
<center>

</center>
En een paar later op de avond met de lampjes mooi aan.
<center>

</center>
En dan als laatste een mooie close-up met de verlichting, ik vond het een best geslaagd resultaat voor zon klein modje.
<center>

</center>
Commentaar, Kritiek, andere opmerkingen zijn altijd welkom. Dit was het weer voor deze keer.