Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Ok mss als je de keys pagina een beetje tweakt ...? ja ik heb er al helemaal geen verstand van maar ik denk (logischerwijs) dat die whatpulse dingen naar je eigen stat's wijzen. En dat als je het woord (of code) keys door click's wijzigt dat dat werkt .....?
Maar ik kan er ook compleet naast zitten. |
Het ligt wat ingewikkelder. Whatpulse spuugt een XML file uit, die wordt regel voor regel in een array opgeslagen en vervolgens in een rij van de tabel gegooid. Dat gebeurt in de volgorde die Whatpulse aanhoudt, en dat is op volgorde van het aantal keys. Zou ik een dergelijke pagina voor het aantal clicks willen dan is het zaak om eerst alle rijen uit de XML file binnen te halen, als array. Die plusminus 60 arrays weer in een nieuwe array stoppen, om ze vervolgens eigenhandig te moeten sorteren op clicks. Daar een sorteeralgoritme voor schrijven lukt me ook nog niet... Dat is wel wat ik nu ongeveer @ mn studie (informatica) leer, maar ik breng het voorlopig nog even niet in de praktijk, mede omdat XML nog moet komen, en ik nog maar een klein beetje PHP vaardig ben