Ik heb heel Opensourcecms.com al afgestruind en een dozijn systemen uitgeprobeerd, maar het is allemaal nog te omslachtig. Helemaal overdreven is PHPnuke, desondanks bedankt voor de reactie

Ik heb zoals ik al zei eerder gewerkt met e107, waarmee je ook al de genoemde opties had om mensen een gelimiteerd admin account te geven.
Ik zit een beetje in dubio, de grotere CMSen zijn uitermate fijn om mee te werken, maar simpelweg te groot voor het doel dat ik voor ogen heb. Voor de duidelijkheid, dit is wat ik tot nu toe gefabriceerd heb met behulp van een gratis template:
http://thadeez.mine.nu
Het liefst zou ik hier dus 2 of 3 pagina's dynamisch kunnen bewerken, zoals het bijhouden van bouwproject status en het posten van foto's o.i.d.
Ik denk dat ik zelf zal moeten gaan stoeien met wat php en mysql om dit te bewerkstelligen. Begrijp me niet verkeerd, als er iets custom gemaakt moet worden zal ik dat zelf gewoon doen, dit is geen scripting request

Maar als er al zoiets bestaat, in deze kleine gedaante, dan hoor ik dat graag. Tips zijn ook welkom!