Discussie: UV blue of clear
Los bericht bekijken
Oud 13-02-2006, 00:09   #1 (permalink)
Azariel

Azariel's schermafbeelding

Standaard UV blue of clear

Dit lijkt natuurlijk weer zon keuze topic te worden waarin wordt gevraagd wat er mooier is...maar dat is het niet, niet helemaal tenminste.

Ik ben nieuw in het modden, maar zoek over het algemeen eerst vrij veel uit voor dingen te vragen. Maar ik kon hierop geen duidelijk antwoord vinden. Het gaat hier om een CM stacker case (niet dat het veel uitmaakt, maar toch)

Zoals als de meeste modders ben ik ook van plan een window te maken in het linker paneel. Ik zit nu alleen met de kwestie UV blue, of Clear. Ik vind clear eigenlijk mooier, aangezien UV blue altijd zo'n blauwe kleur heeft (ik bedoel ook als de CCFL's uit zijn) en ik het idee heb dat UV blue met blauwe CCFL's heel erg blauw zal oplichten(fel blauw) als je er een heel raam van maakt. Maar ik weet niet of de clear variant uberhaupt wel oplicht. Dus dat is ook meer de vraag. de ACryan clear variant, als je die in combi met een blauwe CCFL toepast (bijvoorbeeld die 30cm sticks van ACryan) in hoeverre krijg je dan een mooi egale kleur blauw als je ze aanzet (bijvoorbeeld boven de window en onder de window een CCFL) En is de kleur blauw koeler(meer richting wit) in vergelijking met de UV blue plexi met blauwe CCFL?

Ik zat ook te denken om uit het restant materiaal (plexi) een fan grill te zagen, met een 80 mm uv blue fan erin (AC ryan, blackfire) Als ik die dus in clear plexi zou maken licht tie dan nog wel een beetje mooi op? (tis trouwens een fan voor in de bovenkant van mn case)
Azariel is nu online   Met citaat antwoorden