@gbcheater, eerst wordt er tegen mij gezegd dat ze het meteen zullen bestellen.
een paar dagen later krijg ik een email dat ze de betaling hebben ontvangen terwijl ik meteen contant heb betaald

en ook zouden ze het bestellen.
een paar dagen daarna heb ik gebeld omdat ik wou weten hoe het zat met de status van mijn pakketje maar toen hadden ze het besteld maar de leverancier had het niet in vooraad.
1,5 week na aankoop datum belde ik nog een keer voor de zekerheid en toen hadden ze ineens niks besteld maar dat zouden ze meteen doen.
3 dagen later toch weer een keer gebeld om ze te herrineren en toen hadden ze het wel besteld en toen heb ik meteen verteld dat ze een halve week eerder nog niks hadden besteld, maar dat was niet zo. en nu heb ik vandaag weer gebeld en nu wist hij zeker dat hij het vrijdag zou krijgen :/ maar dit betwijfel ik ook sterk.
ook zou ik het wel erg netjes vinden als ze me tenminste op de hoogte zouden hebben gesteld, maar als je hun een email stuurt reageren ze er niet eens op
ook staat ergens op hun site dat ze het binnen 3-4 dagen leveren terwijl ik nu 2,5 week moet wachten voordat ik iets heb
Ook eisen ze van alles op hun site als jij iets fout doet maar als hun ook maar iets fout doen ligt de schuld niet bij hun, tenminste zo heb ik het op gevat.