Daar istie weer...
Nee geen 24" spinners, om de volgende redenen niet:
1. Veel te makkelijk om een computer in een 24" velg kwijt te kunnen.
2. Spinners zijn lelijk en bovendien zijn spinners schijven die ronddraaien, geen velgen.
3. 24" blingbling velgen met spinners zijn niet te betalen.
4. Ik ben Audi fan...
Eerst maar eens een fotootje gemaakt van mijn schatje in de zon. Jaja, dat in Nederland!!
Verder heb ik een gat gemaakt voor de voeding. In de velg had ik 14 cm ruimte tussen achterpaneel en perspex remschijf. Een voeding is 14x15x8,5. Wil ik nu net die voeding met de 15cm diepte moeten bevestigen... Dan maar ruimte MAKEN:
mijn achterpaneel is 12 mm en daarin heb ik een gat gemaakt maar dat viel vies tegen zonder decoupeerzaag. gelukkig had ik nog het "ideale" gereedschap: haakse slijper.
resultaat:
De zwarte randen worden nog vlak gemaakt en later wordt de hele achterplaat mat zwart gespoten om hem zo min mogelijk zichtbaar te maken. De gaten waren echter behoorlijk netjes op maat, mijn voeding kon ik in het gat klemmen en zonder verdere bevestiging bleef hij netjes hangen.
Slaapt trouwens heerlijk onder die bunny's
Kijk hoe netjes de maat van het gat is:
Met deze plaats zal ik later de voeding vast zetten. De voeding komt overigens een klein beetje scheef te zitten wat in het eindresultaat onzichtbaar is. Voor de voeding komt dan een paneeltje ter illustratie van de remcilinders.