Los bericht bekijken
Oud 17-01-2006, 10:51   #1 (permalink)
SniperX3

Standaard Casemodding. Window kit

Hey mensen.

Ik had laatst een chieftec big tower. En die had ik gemod. Met aan de zijkant grote rondjes van circa 5 cm eruit geboord. In de vorm van een X. Het zag er wel mooi uit met 2 neon balken van elk 10 cm ( blauw ). Maar nu heb ik een nieuwe kast. : Asus Chassis TA-210. Het is echt een heel mooi strak kasje maar er is niet zoveel aan veranderd. Aan de voorkant heb ik een aerogate 2. En daar heb ik alles op aangesloten ( cpu , fans , vga ) Nu wil ik dus aan de zijkant weer iets eruit hebben maar geen rondjes meer. Het eindresultaat van dichtbij was niet iets waar ik blij mee was. Als je erover heen ging met je vingers waren de randje nog al aardig scherp. Dus nu wil ik wel weten hoe jullie de zijkanten er normaal uit krijgen. En waarmee julie dat doen. Ik zie sommigen ook wel een rubberen randje hebben om de randjes die zijn uitgezaagd. Nu ben ik een leek op dit gebied maar wat zijn dat voor rubberen randjes ? en waar haal je ze vandaan. Netzoals bij de gamma waar je plexiglas kan halen. En waarmee haal je de zijkant er netjes uit ?

Groetjes,

SniperX3
SniperX3 is offline   Met citaat antwoorden