Update 6
Ik heb de laatste tijd niet zoveel kunnen doen. Maar omdat een aantal mensen graag een update willen zien doe ik er toch maar eentje
Ik kom steeds verder met de platen, ik ben nu al over de helft :P
Hier ligt de kubus op de kop. De bovenplaat van het onderste vak is gemonteerd:
En nog een plaat, nu is het hele vak af
Nog een foto van de hele binnenkant:
Toen was het tijd voor de plaat waarop het mobo komt. Deze werd eerst op maat gemaakt en de hoekjes werden eruit gehaald:
En geboord, getapt en vastgezet. Vastzetten heb ik even met een paar imbusjes gedaan, omdat die makkelijker vast te schroeven zijn en niet kapot gaan.
En tot slot een overzichtshotje
(Op de achtergrond is Project QNT te zien, welke ik niet meer gebruik. Geinteresseerden mogen zich melden via email

)
Nu het hele onderste vak klaar is kan ik beginnen met montage van de harde schijven en de voeding. Het lastige is dat ik de harde schijven er ook nog uit moet kunnen halen, maar als het goed is heb ik daar een oplossing voor gevonden :P Het past allemaal maar net.
Voor de voeding had ik iets heel moois getekend, maar dat was jammer genoeg niet haalbaar. Maar ik verzin er wel iets voor

Ik weet nog niet precies welke voeding ik ga gebruiken. Ik denk een Tagan Easycon, want die komt erg goed uit de reviews. Deze is al modulair, maar ik ga hem op mn eigen manier modulair maken