Een week of 3 geleden een voeding (Coolermaster eXtrme Power 380Watt) gekocht bij Alternate.
Eerst even op de site gekeken daarna naar de winkel gereden.
Winkel
Nette en overzichtelijke winkel. Het assortiment in de winkel is niet zo heel er groot als je het vergelijkt met hoe groot de winkel is. Miste ook een paar dingetjes die ik in andere winkels wel zie, ook die een webwinkel naarst de reguliere winkel hebben.
Hulp van het personeel
Omdat ik weet dat ik een lastig moederbord heb vroeg ik of de voeding op mijn moederbord zou passen. Ik heb namelijk de aansluitingen van mijn IDE-kabels naarst de aansluiting van mijn moederbord zitten, en omdat voedingen tegenwoordig een 24 pins aansluiting i.p.v.20 pins heb ik geen ruimte voor een 24-pins aansluiting. Volgens de verkopen was dit geen enkel probleem en zou het gewoon moeten passen. Ok, ging er vanuit dat ze wisten waar ze over spraken. Dus voeding gekocht.
Afhandeling van het magazijn
Netjes, de wachttijd viel me mee, was eerder aan de beurt dan een aantal mensen die voor mij besteld hadden. Helaas was mijn achternaam verkeerd geschreven en was ik ineens een meneer geworden. Voor de rest geen opmerkingen
Service achteraf
Thuisgekomen bleek de voeding inderdaad niet te passen (24-pins verhaal). Ik gebeld naar Alternate. De mevrouw aan de telefoon wist niet waar ik het over had, doorgeschakeld naar een andere afdeling Kon tegen betaling een adapter krijgen. Ze zouden kijken wat dat ding moest kosten, ze zouden mij in de wacht zetten. Daarna werd het stil en werd de verbinding verbroken. Nog een keer gebeld maar toen werd er niet mee opgenomen (donderdagmiddag om 4 uur). Omdat ik de voeding toch echt nodig had maar een adaptertje in een andere winkel gekocht
Conclusie
+ nette winkel
+ groot assortiment
+ scherp geprijsd
+ muziek tijdens het wachten aan de telefoon
- afhandeling aan de telefoon |