Update 5
De laatste dagen ben ik weer bezig geweest met de beplating. Bij elke plaat betekent dat de plaat passend maken, eventueel de ondersteuning maken, gaten boren, schroefdraad tappen en passen. Dat is wel steeds veel werk voordat 1 plaat erop zit, maar zo is het ook lekker afwisselend
Na de tweede plaat van de voorkant en de onderkant was het tijd voor de linkerplaat.
En nog een plaatje :P
Daarna was het kleine plaatje voor de voorkant aan de beurt. Deze is onder andere vastgezet met behulp van de volgende hoekjes.
En gemonteerd. Eentje zit vast met kunststof boutjes omdat de imbusjes even op waren. Die kunststoffen dingen zijn alleen niet erg fotogeniek :+
De totale ophanging ziet er zo uit:
En gemonteerd
De voorkant. Nouja voorkant, wat is nu nog de voorkant. Dit is eigenlijk een aanzicht van de zichtbare kant van de tweede plaat van de voorkant :P
Nu de tweede plaat van de achterkant van de onderkant (je moet het echt zien om het te begrijpen :P ). Deze is op bijna dezelfde manier gemonteerd.
Van de andere kant:
Ik moet wel zeggen dat de kast nu ineens een heel stuk groter lijkt, nu er platen op zitten :P Ik ga de komende tijd nog maar weer meer platen monteren, als het goed is zijn het er totaal 11
Nu werken m'n plaatjes eindelijk met BBCode. Ik heb de spaties eruit gehaald en het (custom) wat mijn resizer erbij zette