Update 4
Na een aantal dagen niks hebben kunnen doen bij mn vader (of ik moet gaten gaan boren met een botte schroevendraaier :+ ) heb ik vandaag wat aan de platen kunnen doen.
Na de onderplaat afgetekend te hebben ging de plaat met kubus en al onder de kolomboor. Erg handig, zo'n hoge

Zo komen alle gaten precies gelijk. De plaat heb ik later nog verder geboord met een 4mm boortje, de kokers heb ik draad in getapt.
De platen worden vastgezet met kunststof boutjes. Die zijn wat afwisseling van de imbus en ze zien er erg leuk uit

Ik heb ze in het begin nog getest door ze in een plaatje te draaien en er met een hamer op te slaan, maar ze zijn behoorlijk sterk :P
De foto's zijn op verschillende oppervlakken genomen, vandaar dat ze er anders uit zien. Het was nogal lastig om ze goed te fotograveren.
En gemonteerd ziet dat er zo uit:
Niet helemaal recht, maar toch bijna :P
Daarna ben ik bezig geweest met een binnenplaat. Eerst moesten er een paar stukjes uit:
En gemonteerd ziet dat er zo uit

Alle afstanden voor de boutjes heb ik overgenomen van de buitenkant. Ik denk niet dat dat ooit te zien zal zijn, maar zo blijft het wel mooi een eenheid.
Als laatste de twee platen samen gemonteerd. Let niet op alle vingerafdrukken :P Het lijkt of het alu doorzichtig is ofzo, maar dat is gewoon de spiegeling.
Ik heb trouwens ook een mailtje van AC-Ryan teruggekregen, ik ben nu officieel deelnemer in hun Worklog Contest
Mijn [img]-tags doen het trouwens nog steeds niet. Zit het hem misschien in de %20 als de spaties?
Tot de volgende update