Discussie: Informatiedisplay
Los bericht bekijken
Oud 13-10-2005, 16:23   #10 (permalink)
Carpento

Carpento's schermafbeelding

Standaard

Het schermpje in je startpost past op dit moment niet in je kast. Dat zou je kunnen oplossen door één van je opticals uit de kast te verbannen. Mocht je wat anders willen dan moet je even iets beter rondkijken, er is informatie genoeg over te vinden namelijk. Heb je deze al gezien trouwens ?

Waar je schermpjes kunt kopen hangt ook wel een beetje af van wat je wilt. Elke zichzelf respecterende webshop zal vast wel kant-en-klare oplossingen aanbieden. Desnoods hou je onze Recycle Junkies in de gaten, ik meen dat Thadeez op dit moment zelfs een LCD aanbiedt. Daarvoor zul je echter nog wel met de soldeerbout in de weer moeten. Maar dat geldt voor veel sets die je koopt. Kant en klaar is vaak fors duurder.

Dit topic ging ook over de vraag waar je LCD's kunt kopen. (Daar heeft Masterslave volgens mij ook z'n links uitgehaald)

En in navolging van dat topic ->

Nou hoop ik niet dat je me vervelend gaat vinden enzo, het is je tweede topic in vrij korte tijd wat ik op slot gooi, maar dat heeft er toch mee te maken dat het uiteindelijk uitliep op vrij makkelijke zoekvragen.