Update 1
Gelijk maar even de update posten, zodat het topic gelijkt loopt met GoT
Als eerste ben ik bezig geweest met de bevestiging van de tussenplaat. De case gaat straks uit twee lagen bestaan. Tussen de verschillende compartimenten heb ik straks lekker veel plek voor kabels en slangen

Voor de linker en rechter kokers heb ik geen ondersteuning gemaakt, want die komen vast te zitten aan de aluminium platen. Ze komen dus ook hoger :P
.jpg)
</a>
En hier een detailshotje van de bevestiging. Deze is hetzelfde als in de rest van de kubus, hoekprofieltjes en M4 boutjes

Er moest nog wel wat van de hoekprofieltjes af, maar de vijl die ik laatst gekocht heb had daar geen problemen mee. Dat was echt een goede vervanging van die €2,50 grabbelbak-vijlen :P
.JPG)
</a>
Het tweede waar ik mee bezig ben geweest zijn de HD-racks. Ik had er maar weinig schetsen voor nodig, ik vond dit gelijk een mooie vorm. Ik las dat Waterkoud altijd eerst een model maakt van zijn te zagen aluminium of plexi, dat leek mij ook wel een goed idee. In karton vond ik hem mooi, dus ik ben 4 stuks in plexi gaan zagen.
.jpg)
</a>
Op deze foto heb ik ze al gezaagd, en ben ik ze samen aan het vijlen zodat ze allemaal hetzelfde zijn.
.jpg)
</a>
En dat levert de volgende 4 plexiglas plaatjes op
.jpg)
</a>]
Het plexiglas dat ik voor de HD rekjes gebruikt hebt, deze twee foto's spreken wel voor zich neem ik aan
.jpg)
</a>
.jpg)
</a>