Beste mensjes,
Ga toch jullie er mee lastig vallen omdat ik zelf niet helemaal weet wat ik moet doen.
Ik kan, via mijn werk, aan wat goedkopere abbonementen komen, en aangezien ik dit toch al van plan was; is dit een goede kans dit te doen.
Er zitten twee mogenlijkheden bij deze actie; namenlijk een abbonement van 4,95 euro per maand met 150 belminuten (/smsjes). Maar dan geen telefoon erbij. Ik wil dan wel een andere telefoon kopen, omdat mijn huidige telefoon niet veel soeps meer is.
Tweede mogenlijkheid is een abbonement van 200 belminuten (/400 smsjes) en de telefoon; Samsung z500 erbij. Voor 18.75 per maand.
Beide abbonomenten duren 2 jaar.
Aangezien ik de 200 belminuten toch nooit op krijg, is in eerste instantie aanbiding 1 een betere keuze, maar dan moet ik wel een nieuw mobieltje erbij hebben. Nou ben ik dus opzoek naar een telefoon dat kwalitatief ongeveer gelijk (of beter) is aan de z500 (UMTS hoeft er echt niet bij te zitten) en maximaal 250 euro kost (mag ook meer zijn, dan kijk ik of ik hem 2e hands ergens kan krijgen). De telefoon moet de mogenlijkheden hebben om hem simlock vrij te maken, of anders vodafone accepteren.
Wat ik graag wil hebben in een telefoon is een goede camera (liefst ook nog video opname), en een ingebouwde mp3-speler. En hoe meer onnidige andere coole troep erbij hoe beter natuurlijk

Edit: Huidige telefoon is motorola v525, ben zeker naar iets beters als dit opzoek.
Iemand ideën?
Groeten,
~Sph