Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door william Ik weet niet of je er ook nog een MOD van gaat maken wat crosfirre heeft wel een extra kabel aan de buiten kant en sli maar een klein printplaatje waar je niks van ziet.
En als je nou 2x x850 neemt of 2x7800gtx dan is de gtx een stuk sneller.
En omdat je hem dan ook voor te gamen wou hebben zou dat meshcien wel weer een plus punt zijn voor sli te nemen.
en de 7800gtx is al beschik baar en crossfire dacht ik pas eind augustus maar weet ik niet zeker.
Maar weer een voordeel van crossfire is dat het bij elk spel werkt en over winst maakt en dat is jammer genoeg bij sli niet.
Maar ik zou voor de 7800gtx kiezen omdat dat al de snelste kaarten zijn en dan ook nog in sli opstelling en heeft ook pixel shader 3 en ik dacht dat aite 2.1 had weet ik niet zeker.
En geforce is meer berijd op de toemkomst dus met 2 kaarten van geforce is die voor heel wat jaartjes terwijl je met alti toch een beetje achter loopt en over een jaar helemaal wat denk ik niet geforce minder is. |
Voor zover ik het verhaal begrijp.. 2x Radeon X850 of 2x GeForce 7800GTX is natuurlijk niet te vergelijken, de GF7 is gewoon een generatie nieuwer. Als je de X850's vergelijkt met 6800 Ultra's dan zijn de ATi's wel sneller. Binnenkort, als de nieuwe ATi X900 uitkomt, dan kunnen we die vergelijken met de GF7. Tot die tijd heeft nVidia gewoon de sterkste troef in handen, maar het zal mij niks verbazen als de X900 er weer overheen gaat.
En wat bedoel je met 'de GeForce is meer bereid op de toekomst'? Het ontwerp van de GF7 is een jaar jonger dan de X850 en zal dus een jaar langer meegaan, maar zoals gezegd, dat is geen eerlijk vergelijk. Ik ben er vrij zeker van dat een setje Radeon's net zo lang mee gaat als een setje GeForce's van de zelfde generatie.
Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer?
Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht