Los bericht bekijken
Oud 6-06-2005, 13:24   #32 (permalink)
Gaoske

Standaard

Update 3

Zoals beloofd iets regelmatiger updates:

Het plan was een plateau over de constructie van het draaiplateau. Nu heb ik het draaiplateau simpelweg uit elkaar gehaald en volledig in de kleur van het frame van de case gespoten. Voorlopig vind ik dit zelf mooier dan dat ik me voor kon stellen met een afdekking.
Hier liggen alle onderdelen netjes gespoten op tafel. Ook het motortje heeft natuurlijk netjes wat lak gekregen. De kabels worden nog gesleeved.

Hier zit hij weer netjes in elkaar. Het doosje is van 100 nylon ringetjes, die nu al allemaal in de case verwerkt zijn beschadigen van de verf bij in en uit elkaar schroeven te voorkomen

De dragers in de kast zijn ook terug geplaatst. Aan beide kanten ligt de constructie op hardrubber busjes. in de constructie wordt de motor nog opgehangen met rubber O-ringen tegen trillen:

De buitenkant van de case krijgt ook langzaam vorm en gestalte. De 120mm fans zijn hier in de deksel geplaatst en het logo op zijn plaats gelegd. Ik heb het logo nog niet vastgezet omdat ik hiervoor in de case en het logo moet boren. mocht er nog een nieuw logo komen, kan ik het formaat ervan niet meer wijzigen als de gaten er al zitten...
Op de volgende pics is trouwens ook vrij duidelijk te zien waar ik me aan stoor in het logo ...

De deksel op zijn plaats op de case. De fans staan hier nog uit.

Hier de fans even aangezet voor de "view" . Eerste op lage snelheid = volledig stil. De andere 2 op full speed voor zware belasting. wat een airflow

C U soon!
Computers kunnen niet denken, u wordt vriendelijk verzocht zelf uw hersens te gebruiken
Gaoske is offline   Met citaat antwoorden