Los bericht bekijken
Oud 22-03-2005, 22:54   #16 (permalink)
Warudin

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koradhil
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masterslave
Daar moet ik je ook wel gelijk in geven Koradhil dat je niet vaak een dvd/cd-rom gebruikt.
Maar sommige mensen hebben ook een Fancontroller of een LCS in hun pc zitten op de front bezel, ik vind het dan geen gezicht als er dan een deurtje voor zit.
Mijn ervaring is dat deurtjes onhandig zijn.
Citaat:
Zelf vind ik een deurtje juist wel prettig, omdat je dan de cdrom drive niet kunt zien
Dan stealth je hem toch
Dat ga ik ook doen
En in mijn pc komt ook een lcd (zo'n psone lcd ) en die doe ik juist achter het deurtje zodat er geen krassen op het scherm kunnen komen.
LoL, wat heb je aan een LCD scherm als er een deurtje voor zit.. Je bedoelt zeker dat het deutje er voor kan als je hem mee neemt naar een lanparty of zo?

Eerlijk gezegd snap ik de mensen die deze kast NIET mooi vinden niet.. Wat vinden jullie er niet mooi aan dan, wat jullie wel mooi vonden aan de normale Stacker? Ik vind de wat rondere vormen mooier dan die superstrakke rechte lijnen die de normale Stacker had, dat cond ik echt een beetje te veel van het goede, dit vind ik een mooie combinatie, al ben ik het met jullie eens dat er wel wat aan het deurtje gemod moet gaan worden, al was het maar een CCFL of wat Ledjes er achter voor een goed effect..
Warudin is offline   Met citaat antwoorden