Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door YaaD Als ik naar de Speedfan kijk, valt me wel één ding op, dat je 12 volt lijntje wel erg laag is, 0,56 volt om precies te zijn. Het kan maar zo zijn dat je probleem daar ligt.
En dan nog even over je andere vraag, omdat je je processor van het moederbord haalt, weet die niet meer welke processor er op zat, dus zet hij die standaard op 100 mhz, en verwacht hij van de gebruiker dat hij die zelf goed aanpast. En in jou geval is dat dus 133 mhz. |
Oh ok dat van die processor klopt dus gewoon en het is dus niet dat de processor slecht is geworden. (Da's al in ieder geval een meevaller.)
Maar kan een lage 12v lijn dan zorgen dat hij vastloopt? Dat van het spontaan uitvallen dat kan ik nog wel begrijpen maar dat hij vast loopt? Dat vind ik wel raar.
Ik wel soms dat als hij uitvalt dat hij dan soms blijft hangen en dan slaat mijn HDD led vast.
EDIT: de voeding wordt trouwens wel erg heet als ik mijn hand ertegenaan legt.
Wel kut eigenlijk want ik ben een beetje blut en ik heb geen zin om weer een kut merk zoals Q-Tec te kopen zodat ik over een half-jaar weer een nieuwe kan kopen.