Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door -PartyBoy- ik had laatst ongeveer het zelfde idee (beetje anders, geen dvd, en een gewone HD), maar dat ging niet door,nadat ik de kosten had berekend, (was iets van 300 totaal) voor dat geld heb ik nu een xp1800 Tbred gekocht, en een enermax voeding (bijde 2e hands) en een epox 8rda, en 512mb ddr komen eraan, dat vind ik toch een stuk leuker systeempje :P |
De kosten zijn ook de vertragende factor in mijn geval.

Ik heb al een aantal onderdelen in huis, maar die kunnen ook nog op een andere manier ingezet worden. De komende maanden heb ik sowieso gen geld, dus het woord "langetermijnproject" past in dit geval wel... :P vooral de exotische hardware wil nog al wat kosten
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_Banaan 't wordt lastig, maar misschien lukt het wel. Mijn kleinste Epia case is 25x25x5cm, en dat past net, ik heb idd iets in de lengst en de breedte over, dus probeer het maar, het moet wel gaan lukken. Probleem zit niet echt in de hardware passend te krijgen, maar in passende kabels, die nemen meer plek in dan je denkt (atx & IDE). |
Daar zit ik inderdaad nog mee in mijn maag. Theoretisch moet het allemaal passen, maar er moeten ook nog kabels in. Rounded cables zijn in ieder geval genoeg aanwezig, maar ook die nemen nogal wat ruimte in. Bovendien zit ik nog met het geheugen te spelen. Misschien moet ik Low-profile Dimm's aanschaffen ( extra kosten

)
Een ander vraagje, vooral voor jou Bart, hoeveel meet een converter van een slimline DVD-spelertje? Die heb ik nog niet doorberekend. En ik geloof dat jij er ook een in een van je modellen hebt?