HeYz,
ben hier nieuw, heb al vaak op site gekeken etc, maar nooit aangemeld

dus nu heb ik dat maar us gedaan
Zo, ben dus met mijn eerste case mod bezig (foto's komen zodra batterij heb opgeladen)
deze hoort dus een soort van industrie look te hebben, heb zijkanten H4x0r SkillS met een dremel en met een slijpschijf de grote stukken eruit geslepen en bovenkant vierkant gemaakt
Aan de andere zijkant een soort van window en er duchtig krassen en insnedes op gemaakt zodat het een echt coole look geeft

en dus gaten geboord zodat ik dus staal gaas achter kon bevestigen...
Heb nu 6 fans en een neon balk van 30 cm besteld, maar nu is mijn vraag waar ik die het beste kan plaatsen, 4 weet ik er al, maar 2 die ben ik nog aan het bedenken, zou het handig zijn die bij de grafische kaart te plaatsen en een bij de processor?
Tell it me
Mijn Case
Update: Yoow, hier een kleine schets foto's komen
Ghehe, muh l33t paint kunsten zijn triest

maar had ff geen tijd om mooie te maken met photoshop
Update: Zo hier de foto's, aan de zijkant komen er 2 (kant van H4x0r) die blazen de lucht eruit en aan de achterkant waar de 2 rondjes zitten voor fans die worden natuurlijk bewerkt :P en die blazen lucht naar binnen. (casemod is nog niet af, de case moet nog geheel metaal worden en krijg deze week de spullen binnen die ik heb besteld en er moet nog geslepen en bijgewerkt worden)
Verder was ik misschien van plan om 1 van extra bij de processor te plaatsen en een bij de grafische kaart... dat heeft toch wel nut hoop ik
Aanschouw(kast wordt nog geheel metaal zodat het niet zo raar uitziet zoals nu!)
Aan de zijkant vnaast de H, en boven de rest van de letters komen er 2
Op de 2 rondjes die dus nog bijgewerkt worden
En de rest:
Deze kant moet nog wat aan gebeuren, want je ziet een grijze plaat erachter en dat is natuurlijk niet de bedoeling (Let niet op de kabels :P is tijdelijk)
Update:
Ik heb mijn schuurmuisje tevoorschijn gehaald en alle witte verf verwijderd, zodat de kast nu geheel metaal is. Dat ziet stukken beter uit, want eerst was het echt veel te druk.
Vanmorgen werd ik wakker om kwart voor tien toen opeens de postbode aan de deur belde en mijn pakketje kwam brengen
In dat pakketje zaten 6 fans, 3 groene en 3 blauwe, ook nog een groene neonbalk van 30 cm...
Toen ben ik maar nog eens even iin bed gaan liggen en ernaa ben ik meteen begonnen mijn case verder te bewerken zodat de fans aan de zijkant eraan konden worden geschroefd!
Dat heb ik met een dremel gedaan. De rest heb ik met schuurpapier en met een slijpsteen bijgewerkt.
Hier zijn de foto's zoals hij er nu uit ziet (foto's zijn heel erg fel)
Geef er maar us commentaar op, en please respecteer mijn casemod! Want het heeft me veel tijd en moeite gekost!
Update:
Zo, mijn voorkant is aan de beurt... zo ziet hij er nu uit
De bedoeling is dat al het witte door zilver/grijs/metaal wordt vervangen... Dat ga ik doen doormiddel van spuiten. Moet beetje metalic kleur krijgen zodat het bij de rest past!
Ik had nog 2 zilvere en zwartjefrontjes voor de Dvd speler en een voor de Cd brander liggen

de zilvere die komen erop:
Verder ga ik het gaas door 4 mm aluminium vervangen en daar allemaal gaten in boren(symetrisch).
Update:
Net even mijn Frontjes eraf gehaald! en meteen de zilveren erop gezet! Morgen ga ik door met de rest
Eraf
Zilver erop, past zeer goed bij het metaal
Update:
Zo ik heb even wat plaatjes van overdag geschoten, daarop kun je metaal end goed zien

en een paar plaatjes van de andere zijkant die na de voorkant aan de beurt komt.
Bovenkant met de lichtjes uit
Dit is de zijkant die noch verder bewerkt moet worden, die komt aan de beurt nadat ik de voorkant klaar heb (lichten aan)
Andere zijkant(met lichten aan) (oud toetsenbord van andere pc :P *nietopletten*)
Update:
Zo, vandaag heb ik mijn pc terug gekregen met een nieuw moederbordje erin! Toen heb ik mijn Ide kabels uitelkaar gesneden en ingetaped zodat het binnenin wat minder rommelig is!
De Ide kabels
Dit gebruik ik ervoor
Heel voorzichtig uit elkaar gesneden
Van die ty rips erom
Ingetapte Ide kabel
Klaar! Alle 3 mooi rond, en niet meer zo breed!

[img][/img]