Ik heb mijn rijbewijs ook wel eens bij, maar dat is minder dan de helft van de tijd dat ik mij op straat begeef. Op zich heb ik er geen problemen mee om een ID altijd bij te hebben, ik moet er alleen aan wennen er steeds aan te denken.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door the widow maker ...
In mijn ogen is het niet veel meer dan een nieuwe manier waarop de politie geld kan verdienen,... |
Volgens mij verdient de politie zelf geen geld aan boetes, dat gaat dacht ik direct naar de staat en bovendien zijn dat zo kleine bedragen dat er echt geen significante inkomstenvergroting uit gehaald kan worden.
Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door eXistenz ...Ik eg ze gewoon eerlijk hoe ik er over denk tegen een agent die me aanhoudt... |
Dat zal denk ik niets uithalen, die agent doet ook gewoon wat hem opgedragen is. Hoe oneens je ook bent met de regel, je zult je er toch aan moeten houden.
Wat betreft de kosten ben ik het wel met Lampje eens, nu kun je een boete (van de gemeente) krijgen als je iets niet 'gekocht' hebt bij diezelfde gemeente. Dan zou je toch verwachten dat de kosten van een ID wel bij de overheid kan verhalen.