Citaat:
|
Oorspronkelijk geplaatst door YGkremer Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door Daffy_Duck Citaat: |
Oorspronkelijk geplaatst door YGkremer Veeel vuurwerk! Hoe illigaler en hoe harder hoe beter. Dat is het mooist. Mensen eens goed laten weten dat je het jaar wiol afsluiten. | Ik koop zeker geen vuurwerk en bovenstaande is de belangrijkste reden.........Illegaal harde klappen en vooral niet denken aan dieren en mensen die er bang voor zijn.
Ik zou een enorme voorstander zijn van alles wat klappen geeft of lawaai maakt te verbieden. Scheelt ook weer behoorlijk in de ziektekosten.  | Wie ben jij om te bepalen dat ik het naar dieren en mensen gooi/smijt/flikker whatever  
Wij staan gezellig in met de buurt om een voetbalveld heen en leggen/gooien/smijten potten en ander vuurwerk in het midden. Niets dat er kan gebeuren. Jij zegt nu dat al het illigale vuurwerk naar verkeerde objecten word gegooid maar ik zal je vertellen dat een vriend van me vorig jaar ook een voetzoeker van een 250 grams siervuurpijl wou maken (die pijlen zijn bijna 2 mtr hoog een20 cm doorsnee kop)
Ik hem 'm een paar knallen verkocht(vuist dan  ) en die rotzooi weggegooid. Dat gaat veel te ver natuurlijk. Net als valse beschuldegingen uitdelen enzo!
Maar van vuurwerk kan ik niet vanaf blijven. Zelf nu niet, na zoveel jaar. Er is iets met vuurwerk dat het interessant maakt ofzo, en mooi natuurlijk. De hardste knallen zijn geweldig. Maar dat betekent niet dat ik er niet verantwoordelijk mee om ga >/ |
Ik geloof niet dat ik ergens heb gezegd dat jij dat deed, dus zou je aanraden matig je toonzetting. Illegaal vuurwerk is niet voor niets verboden en zolang het zo is dat als jou hand eraf wordt geblazen je verzorgd moet worden en hersteld. Helaas is het zo dat dat dan ook van mijn geld gebeurd en daar vind ik zijn betere bestemmingen voor. Ik gun een ieder zijn of haar plezier zolang daar anderen niet mee worden gehinderd.
Ten aanzien van eerdere opmerkingen over het rijden in auto's......wordt nergens verboden. Ja het zou tijd worden dat de overheid iets gaat doen aan auto's met open uitlaten etc etc. Dit is namelijk verboden elke aanpassing aan een auto welke niet is toegevoegd aan de eisen van type goedkeuring maakt het voertuig op dat moment zonder kenteken. Dit geldt ook voor opgevoerde scooters etc........oplossing de schrootpers. Ook als iemand met een dremel op zondag in zijn tuin gaat staan houdt die blijkbaar geen rekening met de buren.
Kortom het wordt tijd in dit land dat normen en waarden terugkeren en dat burgers hun burgerlijke plicht gaan doen en anderen wijzen op hun weinig sociale gedrag.
Vandaar dus .............

En nogmaals illegaal vuurwerk is niet voor niets verboden en mensen die dat soort vuurwerk afsteken zijn mede verantwoordelijk voor elke keer weer aanscherping van de regels. Dus verpesten het voor burgers die normaal gekeurd vuurwerk bij de winkel kopen. (