Los bericht bekijken
Oud 7-09-2004, 17:13   #45 (permalink)
mir4dor

mir4dor's schermafbeelding

Standaard

Mijn excuses voor deze megakick maar ik vind het echt geweldig wat de TS heeft gemaakt.
Zelf heb ik al jaren een Motorola die zo oud is dat mijn neefjes en nichtjes al zeggen: u moet eens met uw tijd mee (idd: "u", het respect voor ouderen word bij ons met de paplepel ingegoten....)

Welnu, ik ga dus maar met m'n tijd mee en ben sinds kort de gelukkige eigenaar van een SE K700i

Je begrijpt: dat Theme wil ik ook wel op m'n phone ! Ik krijg het alleen nog niet helemaal voor elkaar....

Ik heb een SE Theme Editor gedowned en het DL-linkje uit de SP hierin geladen, echter als ik het (via BT) naar m'n telefoon haal dan heb ik wel wat CJ kleuren enzo maar niet die mooie achtergrond zoals te zien in de SP.
Het probleem zal waarschijnlijk zijn dat de Theme Editor die ik gebruik de K700i niet ondersteund, ik selecteer dan de K700, een flinke tijd googelen heeft me nog niet veel opgeleverd

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem of zal ik moeten wachten op een nieuwere versie van deze Editor ? Er is btw nog niet eens een (leren) bescherm hoesje voor deze telefoon te krijgen .....
mir4dor is offline   Met citaat antwoorden