Zoals ik het heb begrepen komen de PCB's met een voorgeprogrammeerde PIC en PROM's:
Citaat:
|
The price for the set of boards is 100 US dollars, which is roughly 64 UK pounds sterling (GBP) at the time of last update. A pre-programmed PIC will be supplied with the two boards, together with the set of PROMs that contain 909 cymbal and hi-hat samples. Price is inclusive of postage. Obviously I can give a discount for shipping within UK, etc.
|
EEPROM's (Electrically Erasable Programable Read Only Memory) moet je programmeren, dit kun je met een stand-alone EEPROM programmer doen of met een EEPROM programmer die je op een PC aansluit (De stand-alone versies kun je meestal ook op de PC aansluiten).
Je kunt ook zelf een EEPROM programmer bouwen.
Ik heb 'm zelf niet gehoord, maar een vriend van mij heeft er wel een gehoord (Ik weet niet zeker of het dezelfde is, het zou goed kunnen dat er nog een andere op de markt is), hij zei (wat ik me herinner) dat hij erg dicht in de buurt van de echte komt (die heeft hij zelf) en dat sommige dingen zelfs beter klonken.