Los bericht bekijken
Oud 12-06-2004, 13:42   #25 (permalink)
Youri_HL

Standaard

ik had gister een aanvaring met een vrouw van begin 50 en haar moeder van 80 ofzo.

ik kom aanfietsen bij een rotonde, waar auto's gewoon horen te stoppen voor fietsers (duh!). Ik rij zoals gewoonlijk rechtdoor op een normale snelheid. Komt er een volvo 460 aanrijden die ook gewoon doorrijdt, waarbij ik met mn splinternieuwe mountainbike nadat ik schreewde 'HEY KIJK UIT GVD' tegen haar achterwiel aankom, waardoor ik vervolgens op de grond val en de auto (rover) erachter nét kon stoppen, anders had ik eronder gelegen.
Volvo is uit zicht. Meneer van Rover stapt vriendelijk uit zn auto , helpt mij overeind en geeft mij het kentekennr van die Volvo en zn telnr. Ik bedank meneer en fiets verder.
Ik kom nog geen 200mtr verder bij de Texaco, zie ik die auto daar staan met dat mens te tanken. Ik fiets nogal kwaad erop af, en vraag wtf ze mee bezig was en waarom ze doorreed begint ze hélemaal te flippen over dat ik mn hand maar had moeten uitsteken (beetje raar: ik reed rechtdoor .. WAAROM MOET IK DAN MN HAND UITSTEKEN???).
Ik vraag gewoon netjes en rustig, doch op een zwaar geïrriteerde manier waarom ze de schuld aan mij geeft. Ze scheld me uit.
Ik zeg haar dat ik aangifte ga doen bij de politie, waarna ze me vervolgens dreigt mij in mekaar te laten slaan door elke man uit haar straat. Ik fiets verder ..
volgens mij kwam ze regelrecht uit de vinkse plas ofzo want dit is wel heel vaag in een leuke stad als Hengelo.
Ik kom bij politie, doe me verhaal, geef kentekennr incl nr van die man, politie trekt het na, en verteld mij vervolgens de volgende dag (gister) terug te komen, en dan samen met die vrouw en de cops uit te vinden wat er was.

---

Ik kom dus gister bij cops, krijg kopje thee en een plak cake in een kantoor, waarna nog ff mijn verhaal met mij wordt doorgenomen, en waarbij ik de verklaring van die vrouw mag lezen.
In de verklaring staat dat ik haar "?? bij de texaco een klap in haar gezicht gegeven heb en haar om geld heb gedreigd ?? " .. denk van wtf ?? nu wordt IK ineens beschuldigd van dreigen???

naja .. vrouw komt binnen, stormt op mij af en begint me keihard te meppen en die man van haar ook. Zit hier nu met een kleine hersenschudding ...

meteen wordt mijn verhaal gelooft, en meneer en mevrouw opgepakt.

Hoorde vanmiddag dat ze worden voorgeleid en dat ik op een fikse schadevergoeding kan regelen.
Nou zit ik echt hier van .. wtf ... ik wilde alleen maar weten waarom ze doorreed ??? ...
Youri_HL is offline   Met citaat antwoorden