Los bericht bekijken
Oud 11-06-2004, 13:35   #14 (permalink)
jensen

Standaard

Wat dat betreft is de politie niet zo vriendelijk hier. Over gevaren op de weg gesproken, hier in het dorp rijden van die kereltjes, met een leeftijd van 15 tot 18 jaar, die zwaar aan de drugs zitten. Hier in de straat is een eenden vijver, met een bankje, oftewel, de ideale deal plek. De hebben iedere week weer een andere afrag scooter, waarmee ze zonder helm, en snelheid die niet normaal is, mee naar de bank rijden om geld te halen voor de drugs. Ze rijden zonder certificaat, zonder helm, zonder verzekering, moet er eens wat gebeuren...

De politie doet er niets aan, zelfs met mensen uit de straat bij de gemeente langsgaan, bellen naar het politiebureau (kost klauwen met geld, en ze doen toch niets). Maar als ik eens op mijn brommer rij, netjes zoals het moet, DAN gooien ze het busje er wel voor om even je brommer te controleren. En op dat moment zou ik ze wel kunnen schieten. Het zijn gewoon rotlui bij de politie, en ik weet dat er ook "goede" tussen zitten, maar er zijn van die kerels die te laf zijn om die junkies op te pakken. Zo hoort het niet en niemand die er wat aan doet. Want ze hebben wel tijd om een meeting stop te zetten (testbank moest weg), maar als er echt iets gebeurd is, hebben ze een paar uur nodig om ter plekke te zijn. Misschien wat offtopic, maar omdat het ook (deels) over verkeer gaat...

offtopic: (over die turbo compressor, ik heb vakantie, en mijn pa gaat me helpen er een op te zetten. Wat bij jou (Rich) verkeerd is gegaan, is dat er te veel druk kwam. Je verbrandingskamer kan het namelijk niet aan. Daarom ga ik er ook een waste gate op zetten. Alles wordt berekend en ik krijg een speciale cilinder kop. Ook krijg ik een mooie drukmeter voor mijn tellerbak :P En niet te vergeten, het is idd voor testbanken, meetings, sporten enz enz, niet voor het "dagelijks" rijden. Misschien ga ik ook nog een intercooler tussen de powerfilter en de carb te zetten, maar ik denk dat de lengte niet mee wil werken, dus daar moet ik wat op verzinnen )